Job 18 van 65


Report this listing

Solliciteren



Medewerker boekhouding - 30,4u/w


Functie

Stroop je met plezier je mouwen op bij het verwerken van facturen en opvolgen van debiteuren? Je krijgt energie van het bewaken van verschillende boekhoudrekeningen?

Werken bij De Medemens betekent bijdragen aan een dynamische en groeiende organisatie.

Om ons team van ondersteunende diensten te versterken zijn wij op zoek naar een medewerker boekhouding .

Even voorstellen

De Medemens opent de deur voor iedereen met een zorgvraag. Samen en altijd in dialoog zoeken bijna 2000 medewerkers iedere dag naar het beste antwoord. Dat zit in de genen van De Medemens. In onze 17 woonzorgcentra en 6 kinderdagverblijven beantwoorden medewerkers de zorgbehoefte van cliënten én ook de eigen behoefte om zorg te geven.

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor het dagelijks registreren, matchen en definitief boeken van inkomende facturen zodat een juiste kostentoewijzing mee zorgt voor een tijdige betaling.
  • Je ondersteunt de debiteurenopvolging door het sturen van rappels en contacten met de externe advocaat voor opvolging van dossiers.
  • Je bent verantwoordelijk voor de afsluiting per kwartaal van bepaalde kosten- en opbrengstenposten over de campussen heen.
  • Je bekijkt proactief en gedetailleerd de verschillende boekhoudrekeningen.
  • Je zoekt ad-hoc oplossingen voor vastgestelde problemen.
  • Je kan mee administratieve processen kritisch bekijken en suggesties voor verbeteringen formuleren.
  • Je rapporteert aan de Financieel en Administratief Directeur

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelor diploma van boekhouder of gelijkwaardig door werkervaring.
  • Je beschikt over analytisch inzicht en bent klant- en procesgericht.
  • Je bent leergierig.
  • Je bent een echte teamspeler met sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Je kan vlot zelfstandig werken en je bent flexibel ingesteld.
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

Wat bieden we je?

  • Een deeltijds contract (80%) van onbepaalde duur
  • Een marktconform loon met overname van alle relevante werkervaring
  • Een pakket aan extralegale voordelen:
    • Gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten
    • Km-vergoeding, ook als je met de fiets of te voet komt werken
    • 8 extra verlofdagen bovenop de wettelijke 20 + recuperatie 40-uren week (11 extra vrije dagen op jaarbasis, gebaseerd op voltijds werkregime)
    • Kortingen op reizen, mode, ontspanningsmogelijkheden, media, elektro en op verschillende webshops via Benefits@work

Geprikkeld door deze job? Solliciteer dan nu!

Solliciteren